Schemat działania
Początkowym działaniem z naszej strony było wysłuchanie potrzeb Klienta, jego oczekiwań, a nawet obaw. Musieliśmy przeanalizować również dotychczasowe działania, które były prowadzone, jeśli chodzi o całokształt myjni. Dopiero kiedy poznaliśmy zarówno mocniejsze jak i słabsze strony marki, mogliśmy rozpocząć pracę nad zmianami i nowymi pomysłami.
Nazwa, kolorystyka i logotyp były pierwszymi elementami
nad którymi rozpoczęliśmy pracę. W późniejszych etapach nasi graficy projektowali również wygląd stanowisk i inne elementy myjni, które składając się na całość – są ze sobą spójne, a zarazem czytelne. To wszystko, aby korzystanie z myjni było intuicyjne.
W międzyczasie projektowania wizualnie myjni rozpoczęliśmy pracę nad stroną internetową Warszawskiej 285 oraz nad jej mediami społecznościowymi. Ważne dla nas było, aby marka prezentowała się profesjonalnie również w sieci.
Całość projektu na bieżąco konsultowaliśmy z właścicielami myjni, którzy byli i są na tyle zadowoleni z prowadzonych przez nas działań, że powierzyli nam również organizację otwarcia oraz stworzenie z niego materiału promocyjnego w postaci filmu.
Jesteśmy szczęśliwi, że możemy być częścią Warszawskiej 285!